[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iun 24 01:20:07 EEST 2008

Salut,
În data de Lu, 23-06-2008 la 10:29 -0700, aygun a scris:
> [...]
> "oportunitate  Constanta " nu a mai existat activitate m-am gandit sa
> revin in cardul altui topic sa trag nitel de minerul sirenei. Ce facem
> domnilor ? Profesorul de la Univ.Ovidus care ne-a facut un favor prin
> faptul ca ne-a inclus in Conferinta respectiva trebuie sa vada si el
> un progres. Sa se vada ca suntem interesati !!! Ceva joc de glezne.
> C,mm,n , trebuie sa luam legatura cu ala de la CNIV sa ii aratam cat
> de cat ce vrem sa prezentam. Repet , eu as merge LTSP ( Linux TErminal
> Server Project ) si pe unul din urmatoarele medii e-learnng

[snip]
> Nu cred ca este cazul sa reinventa roata.
>
> Haideti sa ne agitam nitel , nu de alta dar trebuie sa aratam ca
> suntem interesati altfel mumu mai pupa alta conferinta.
>
> Pentru LTSP putem sa folosim Kiwi Linux vandul srijin pe Jani.
>
> Ce parere aveti ?
Sigur ca putem discuta despre prezenta in cadru conferintei CNIV.
Din cate am înțeles conferința va avea loc la sfârșitul lui Octombrie,
începutul lui Noiembrie.

Din câte am înțeles din email-ul lui Alexandru Mizeranschi trebuia doar
să spune dacă dorim să susținem o prezentare urmând ca apoi să stabilim
ce și cum prezentăm.

La Conferința Națională de Învățământ Virtual cred că am putea prezenta
GCompris[1]. Alin Rus a depus un efort uriaș și gcompris este aroape
tradus și am testat reacția copiilor la gcompris în cadrul unui centru
comunitar FRCCF[2]

In rest am putea sustine o prezentare despre avantajele folosiri
software-ului liber si a standardelor deschise in educație.

Acum nu știu cât de respectabilă este conferința și care sunt criteriile
de acceptare a lucrărilor în conferință. Poate există posibilitate de a
susține prezentările în cadrul unor workshopuri desfășurate în paralel
cu conferința.

Succes!

[1] http://gcompris.net/
[2] http://www.frccf.org.ro/