[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iun 24 09:02:44 EEST 2008

În data de Lu, 23-06-2008 la 22:43 -0700, aygun a scris:
> Inainte de tate trebuie sa creionam cam ce vrem sa prezentam si CINE
> le va prezenta. Deja in clipa de fata tragem de timp si vorbim
> discutii.
> Haideti sa punem aici cine ce va prezenta. Subsemnatul a propus si va
> sustine prezentarea daca este agreata : - LTSP si implementarea moodle
> sau joomlalms
>
> Anybody , another thing  ?
Eu am propus Gcompris si avantajele software-ului liber si a standardelor in educatie.
Ce pare ai de aceste prezentari? Sunt viabile?

Imi pare rau sa fac aceasta afirmatie, dar va fi foarte greu sa
colaboram daca ne repezi, nu ai incredere in noi si consideri ca noi
doar vorbim, tragem de timp si nu facem nimic. Pacat.

Succes!
Adi
--
Adi Roiban