[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

Alexandru Mizeranschi Lexu85 la gmail.com
Mar Iun 24 09:25:16 EEST 2008

OK, scuze daca nu am fost destul de explicit. Profesorul cu care am
luat legatura mi-a spus ca este indicat sa luam totusi legatura cat de
curand cu organizatorii si mi-a dat un e-mail de contact.

O idee despre ce se va intampla la CNIV puteti sa va faceti chiar pe
site-ul lor: http://www.cniv.ro/2008/sections sau http://www.cniv.ro/2008/lucrari_inscrise
. Publicul o sa fie avizat: profesori universitari din domeniu, elevi
si studenti, deci pregatiti-va si pentru eventuale intrebari
pertinente.

Cerintele profesorului meu, dl Popovici Mircea, au fost urmatoarele:

"Nu am primit toate raspunsurile dar semnalele de pana acum sunt
pozitive.

Deci, vreau sa stiu :

1 - nr persoane participante
2 - nr de prezentari (in medie cam 15-20 min de prezentare). Daca
aveti prezentari mai lungi (dar nu mai mult de 30 min de prezentare)
atunci nr de prezentari o sa scada.
3 - prezentarile le includem in volumul conferintei CNIV?

4 - cum va organizati cu pauzele de cafea, masa festiva?

5 - taxa de participare???? sponsori???

Dupa ce am informatii despre nr vostru de participanti voi vorbi cu
sponsorul principal al CNIV...

astept input"

Iar raspunsul final al dlui Marin Vlada, organizator CNIV, a fost
urmatorul:

"DA,

Suntem de acord. Detalii privind modul de colaborare vor fi in
urmatoarele zile.

Astept propuneri. Intre timp ma voi documenta si eu despre activitatea
si obiectivele lor.
Sa ma contacteze. Eu le voi da tot sprijinul.

Intre timp, daca este cineva dintre ei expert in utilizare Drupal ar
fi Ok.

M. Vlada"

In concluzie, mingea se cam afla in terenul nostru. Ce le raspundem?