[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Mar Iun 24 10:20:33 EEST 2008

> Imi pare rau sa fac aceasta afirmatie, dar va fi foarte greu sa
> colaboram daca ne repezi, nu ai incredere in noi si consideri ca noi
> doar vorbim, tragem de timp si nu facem nimic. Pacat.

Man , nu reped pe nimeni , trust me. Pacat ca nu imi auzi tonul. Este
doar o afirmatie si atat. E vb ca Alexandru trebuie sa dea de stire
acolo si noi o lalaim. Atata tot. Omul nu poate astepta pina in
septembrie. Ca un grup Open trebuie sa gandim Open , sa ne asumam
anumite responsabilitati si sa actionam rapid cand se iveste o
Oportunitatea.Altfel , putem sa ne-o luam in barba elegant.
Faza este ca nu vreau sa se dea cu piciorul la o asemnea ocazie. Din
cate vad , timpul de raspuns este foarte mare comparativ cu alte
discutii de pe lista.
In opinia mea , ( fara sa reped sau sa nu am incredere ....) trebuie
sa ne focusam mai mult pe actiunile acestea de prezentare la
conferinte , end-useri  si dezvoltarea de aplicatii ptr platforme open
( Linux ). Sergjei Amelian a facut acel soft de facturari , softul de
Bilete la Ordin este pe rol , soful de salarii va incepe sa prinda
viata si urmeaza si altele ( sper ). Dar , numai 5 sau 6 oameni nu pot
face asta . Printre altele mai avem si familii , job-uri , copii .
Era vorba sa se scoata un soi de Open CD - cine ce zice sa se puna /
Haideti sa se puna pe o lista fiecare ce propune . Aplicatii OSS
portate pe windows cu how to-uri etc , etc.
Degeaba ii dam omului  aplicatie daca nu ii dai sa si vada cum se
foloseste . Putem pune tutoriale video la fiecare aplicatie. La
OpenOffice putem pune tone de templateuri pentru Writer , Calc ,
Impress etc. All in one . Eventual chiar si un DVD nu strica .

Nu ma intelege gresit , niciodata nu am repezit sau altceva pe cineva
de aici ci doar imi exprim parerea. Cand apare o oportunitate trebuie
sa actionam Rapid.
Altfel ne vor tranti usile in fata .

Numai bine !

PS: Sper sa fi inteles ca nu e vorba de lipsa de incredere , repezeala
sau altceva de acest gen.Cei care ma stiu si altfel decat din aceste
simple  mailuri stiu ca nu vb cu rautate !