[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iun 24 10:32:28 EEST 2008

OK. Mersi Alexandru pentru sprijunul acorda!

Crezi ca ar fi mai bine sa ii contactam direct pe domnii Popovici Mircea
si Marin Vlada?

În data de Lu, 23-06-2008 la 23:25 -0700, Alexandru Mizeranschi a
scris:
> OK, scuze daca nu am fost destul de explicit. Profesorul cu care am
> luat legatura mi-a spus ca este indicat sa luam totusi legatura cat de
> curand cu organizatorii si mi-a dat un e-mail de contact.
Nu stiam de cerintele de mai jos iar email-ul tau este excelent :)

> [...]
> . Publicul o sa fie avizat: profesori universitari din domeniu, elevi
> si studenti, deci pregatiti-va si pentru eventuale intrebari
> pertinente.
>
> Cerintele profesorului meu, dl Popovici Mircea, au fost urmatoarele:
>
> "Nu am primit toate raspunsurile dar semnalele de pana acum sunt
> pozitive.
>
> Deci, vreau sa stiu :
>
> 1 - nr persoane participante
> 2 - nr de prezentari (in medie cam 15-20 min de prezentare). Daca
> aveti prezentari mai lungi (dar nu mai mult de 30 min de prezentare)
Ne este greu sa spunem numarul de participanti.
Deocamdata m-am anuntat eu si Aygun cu cate 2 prezentari fiecare.

Foarte probabil ca dupa ce stim mai multe detalii vom avea mai multe
propuneri.

O prezentare despre localizare este binevenita si cred ca nimeni nu
contesta importanta folosirii in educatie a programelor in limba romana.

Voi vorbi zilele aceste cu ceilalti colegi pentru a ne decide asupra
prezentarilor pe care le putem sustine.

Ca sa raspuns la punctul 1 si 2 (ce stim pana acum)
1. 2 persoane
2. 4 prezentari

> 3 - prezentarile le includem in volumul conferintei CNIV?
Nu stiu exact cerintele conferintei si conditiile de acceptare a
lucrarilor in cadrul conferintei.
Probabil ca eu voi aveam doar o prezentare in conferinta (despre avantajele software-ului liber)
iar restul vor fi workshop-uri (adica prezentatri adiacente).
In principal se prefera ca prezentarile sa fie in afara conferintei.

> 4 - cum va organizati cu pauzele de cafea, masa festiva?
Habar nu am ce trebuie sa raspund aici.
In pauzele de cafea stau si povestim de ale noastre. Eu unul nu beau
cafea asa ca pot vorbi mult :)
> 5 - taxa de participare???? sponsori???
De ce ne intreaba pe noie de taxa de participare si de sponsori?
Am vazut ca nu exista taxa de participare.

--
Adi Roiban