[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Iun 24 10:32:50 EEST 2008

> Man , nu reped pe nimeni , trust me. Pacat ca nu imi auzi tonul. Este

Ideal si cel mai practic este ca la diversele evenimente sa se mobilizeze
cel mai mult
grupul din orasul respectiv. Deci in loc de o chemare tu si ceilalti din
CTLug era mai
eficient daca ii contactati pe organizatori, rezervati cate sloturi vi se
pareau ok pentru
eveniment si apoi cautati oameni. Dat fiind ca e destul si un singur om
motivat si priceput intr-un
oras sa sustina 3 prezentari de 30 de minute la o conferinta, nu e nevoie de
discutii prea multe
in prealabil.
Tocmai asta e ideea cu GSL, sa facem cat mai multe si nu sa dam doar
circulare si sa asteptam
sa faca altii. Fiecare fac cat de mult poate local si cere ajutorul
celorlalti cand e cazul, dar in aceasta
ordine :)

> doar o afirmatie si atat. E vb ca Alexandru trebuie sa dea de stire
> acolo si noi o lalaim. Atata tot. Omul nu poate astepta pina in
> septembrie. Ca un grup Open trebuie sa gandim Open , sa ne asumam
> anumite responsabilitati si sa actionam rapid cand se iveste o
> Oportunitatea.Altfel , putem sa ne-o luam in barba elegant.

Clar. Si vad ca organizatorii au fost contactati deci e bine. Rezervati
locuri, sa fie totul ok cu ei, ca de detalii
ne putem ocupa si mai incolo.

> Faza este ca nu vreau sa se dea cu piciorul la o asemnea ocazie. Din
> cate vad , timpul de raspuns este foarte mare comparativ cu alte
> discutii de pe lista.
> In opinia mea , ( fara sa reped sau sa nu am incredere ....) trebuie
> sa ne focusam mai mult pe actiunile acestea de prezentare la
> conferinte , end-useri  si dezvoltarea de aplicatii ptr platforme open
> ( Linux ). Sergjei Amelian a facut acel soft de facturari , softul de

nu contest utilitatea dar acel soft nu e nici free software si nic cu
educatia nu are a face.
Sau poate nu am inteles eu bine despre ce e conferinta.

> [...]
> Era vorba sa se scoata un soi de Open CD - cine ce zice sa se puna /
> Haideti sa se puna pe o lista fiecare ce propune . Aplicatii OSS
> portate pe windows cu how to-uri etc , etc.
> Degeaba ii dam omului  aplicatie daca nu ii dai sa si vada cum se
> foloseste . Putem pune tutoriale video la fiecare aplicatie. La
> OpenOffice putem pune tone de templateuri pentru Writer , Calc ,
> Impress etc. All in one . Eventual chiar si un DVD nu strica .
>
> Nu ma intelege gresit , niciodata nu am repezit sau altceva pe cineva
> de aici ci doar imi exprim parerea. Cand apare o oportunitate trebuie

Corect. Si eu as avrea sa vad mai multe actiuni nu doar idei. Toti avem
si alte lucruri de facut in afara de swliber, e de inteles ca nu avem mult
timp nici unii.

> Altfel ne vor tranti usile in fata .
>
> Numai bine !
>
> PS: Sper sa fi inteles ca nu e vorba de lipsa de incredere , repezeala
> sau altceva de acest gen.Cei care ma stiu si altfel decat din aceste
> simple  mailuri stiu ca nu vb cu rautate !

Clar nu e rautate, nu cred ca s-a sesizat asa. Dar pareai sa ceri sa
actioneze altii,
cand de fapt tu esti cel mai in masura sa promovezi FOSS in regiunea
Constanta :)
Nu erai repezit dar aveai ton de manager de proiect :) In GSL nu avem asa
ceva, doar faptele
vorbesc.

Jani