[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

Alexandru Mizeranschi Lexu85 la gmail.com
Mar Iun 24 11:50:35 EEST 2008

In legatura cu sponsorii si pauzele de cafea: se practica intinderea
unei mese, pe hol, cu cafele, bauturi si sandvisuri pt. cei prezenti,
in timpul pauzelor dintre prezentare. Btw, vedeti sponsorii de la
http://www.cniv.ro/2008/sponsors . Daca de exemplu ar avea cineva
"pile" pe la SIVECO, sa zicem, ar prinde bine o sponsorizare si de la
ei. Oricum, faza cu sandvisurile si cafeaua o sa fie printrele
ultimile detalii de discutat, mai important e sa gasim lume care sa
vorbeasca efectiv acolo si sa intocmim un plan cat-de-cat palpabil pe
care sa-l comunicam domnului Vlada.

Iar in legatura cu taxa de participare: am inteles ca fiecare din cei
prezenti isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de intrare la
expozitia/prezentarea sustinuta. Oricum, presupun ca nu o sa fie o
optiune prea aleasa, lumea se va baza mai mult pe sponsori.