[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Mar Iun 24 11:58:11 EEST 2008

Salutare Jani !

Point 1 :

Nu e vorba ca CTLUG nu are activitate , clar are si deja avem
creionata situatia insa ,  in  acele 3 ore alocate ar fi bine , ba
chiar FOARTE bine sa nu fie numai CTLUG-ul ? .Degeaba vin eu , Abibula
Aygun si prezint ceva , sunt doar un Adminsitrator de retea de la
Murfatlar care activeaza intr-un grup local si atat. Pe cand , daca
Noi , CTLUG aducem si alte persoane reprezentatente la nivel national
al miscarii OSS se poate observa miscarea la nivel national. CNIV este
totusi o Conferinta Nationala nu una organizata de grupul local de
linux useri sau un beer fest. Treuie sa venim si cu cineva din afara
Constantei , nu crezi ?
Ai dreptate , ne mobilizam la diveresele avenimente dar acesta nu este
Doar un Divers Eveniment . Este o Conferinta Nationala  si in
consecinta nu crezi ca e cazul sa punem in miscare si reprezentatii
din tara ai miscarii OSS ? Am considerat de cuviinta si de bun simt sa
nu fim exclusivisti si sa facem ceva impreuna cu toata comunitatea. Pe
mine nu m-ar deranja daca ar veni si Linus Torvalds sau John Maddog
Hall . Important este sa vina si altii in afara de reprezentantii
locali. Noi am fi mandri sa vedem ca avem participanti din tara la
resectiva Conferinta ( pe segmentul organizat de noi ).

Point 2:

Referitor la acele softuri ( facturari , bilete la ordin , salarii ,
contabilitate ). Lumea asta a Linuxului si a OSS-ului se invarte intr-
un cerc continuu si am mai afirmat-o si cu alte ocazii. Producatorii
de software nu dezvolta software pentru Linux penrtru ca nu au
platforma implementata in anumite zone ( vezi administratii publice ,
unde nu avem nici un soft care sa ruleze pe linux pentru - salarii ,
contabilitate , mijloace fixe , etc ) si cei care vor sa impleenteze
linux care nu au solutii software pentru segementele in care doresc
implemntarea. Si uite cum ne invartim in cerc. Unii dintre ei trebuie
sa faca un pas , sa zica stop , trebuie sa creez ceva pentru aface
viabila solutia cu linuxul . In acest caz Serghei Amelian a facut un
mic pas ( un soft de Facturari si unul de BO ) . Urmeaza dupa cum
ziceam , cel de  Salarii si mai incolo Contabilitate si Mijloace fixe.
Acum , OSS nu inseamna musai gratuit. POti vinde aplicatia finita si
face publice sursele. Trust me ca este nebunie sa intretii un soft de
salarii si contabilitatea cu atatea legi noi de prin Romania. Eu
apreciez deschidera lui Serghei la aceasta treaba. spre deosebire de
alti programatori pe are ii stiu si cu care a vb si au zis NO WAY
man . E este printre putinii care se inhama singur sa faca un asemnea
soft. Va avea consultanta dar coderul va fi el. Merita apreciat.

Point 3

Nu am cerut sa actioneze altii niciodata , am pus numai o intrebare si
am rugat sa se faca o lista cu cine ce ar vrea sa prezinte . Momentan
sunt numai doua propuneri : Gcompris si LTSP cu moodle . Cu doua flori
nu se face primavara . De aceea inca astept propuneri.

Sper sa nu fu gresit inteles.
Si in afara de a discuta pe margine a cine ce zice consider ca este
mai util de zis cine ce face ?

Multumesc de intelegere !

Sper sa iasa ceva !

Aygun