[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

roberto robert.datcu la gmail.com
Mar Iun 24 12:13:20 EEST 2008

Da, fiind o conferinta nationala centrata pe educatie, nu ar strica
participare externa CTLUG, fiindca multi din CTLUG nu prea mai au nici
o legatura cu mediul educational/academic.

Corect, partea de software pomenita de Aygun si sustinuta de Serghei
aduce a mercantilism sau mai stiu eu a ce, insa acesta este adevarul -
un demers pro GNU/Linux avand si aplicatii localizate sau aplicatii
curente activitatilor unei firme are un cu totul alt succes. Este o
directie de actiune care sa speram ca va avea succes.

Cu bine,

--
the truth is the truth and all you can do is live with it