[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Iun 24 12:14:09 EEST 2008

Salut Aygun,

> Nu e vorba ca CTLUG nu are activitate , clar are si deja avem
> creionata situatia insa ,  in  acele 3 ore alocate ar fi bine , ba
> chiar FOARTE bine sa nu fie numai CTLUG-ul ? .Degeaba vin eu , Abibula
> Aygun si prezint ceva , sunt doar un Adminsitrator de retea de la
> Murfatlar care activeaza intr-un grup local si atat. Pe cand , daca

Pai si ceilalti suntem angajati, sysadmini, studenti,elevi care activam
intr-un grup local.
Nu e chiar asa mare diferenta intre cu ce  ne ocupam, ci doar cat am activat
eventual
la asemena prezentari. De aceea e cat mai bine sa incurajam sa prezinte cat
mai mult
oameni noi si daca se poate locali.

Clar ca pot veni si altii, dar in acest moment e prea devreme sa zica lumea
ca vine, pana
nu e clar cate sloturi sunt alocate, cat timp, ce se mai intampla in
perioada aceea.
Sunt sigur ca odata ce e clar ca va fi o conferinta si sunt acceptati
speakeri se vor gasi oameni
si putem planui ce e mai bine de prezentat.

> Noi , CTLUG aducem si alte persoane reprezentatente la nivel national
> al miscarii OSS se poate observa miscarea la nivel national. CNIV este
> totusi o Conferinta Nationala nu una organizata de grupul local de
> linux useri sau un beer fest. Treuie sa venim si cu cineva din afara
> Constantei , nu crezi ?

Ar ajuta, dar nu e absolut necesar. E vorba de un mediu in care cei prezenti
nu vor sti de nici
unul din noi oricum, nu suntem nici unii Linus Torvalds (si nici chiar el nu
cred ca e chiar asa cunoscut
in invatamantul romanesc ;) . Deci ce e important e ca ce se prezinta sa fie
de calitate si sa
arate ca exista solutii libere pentru unele probleme.

> Point 2:

E foarte util un astfel de soft in conditiile in care multe firme sunt
tinute pe Windows
doar de asemena mici dar esentiale aplicatii. Ce am intrebat eu e cum are
asta legatura
cu medii de invatare virtuale si in continuare nu vad ;) Nu e deloc o
blamare a aplicatiei.
Promovam mai multe lucruri, dar e bine cand mergem la un eveniment cu profil
bine definit
sa ne limitam la ce e relevant acolo.

> Referitor la acele softuri ( facturari , bilete la ordin , salarii ,

> Point 3
>
> Nu am cerut sa actioneze altii niciodata , am pus numai o intrebare si
> am rugat sa se faca o lista cu cine ce ar vrea sa prezinte . Momentan
> sunt numai doua propuneri : Gcompris si LTSP cu moodle . Cu doua flori
> nu se face primavara . De aceea inca astept propuneri.

Propun Edubuntu ca solutie ce deja e cladita pe LTSP si e si cu educatie ca
subiect,
dar cum nu stiu daca voi fi sau nu acolo nu pot face propunere de
prezentare.

> Sper sa nu fu gresit inteles.
> Si in afara de a discuta pe margine a cine ce zice consider ca este
> mai util de zis cine ce face ?

Asa e.

> Multumesc de intelegere !
>
> Sper sa iasa ceva !

Sigur va iesi ceva. Singura problema e ca la acest tip de evenimente chiar
daca sunt nationale, nu
participa multa lume si nu au puteri mari de decizii. Dar orice eveniment
ajuta.

Jani