[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Mar Iun 24 12:52:55 EEST 2008

 Salut again Jani !

Nu e vb de sloturi. Acestea exista. Avem alocate 3 ore , deci trei
prezentari de cate  30 min si pauza de 10 / 15 in intre prezentari
( asta daca se va dori ) Dar ma tem ca nu ati inteles bine ce zicea
Alex , trebuie sa dam lista cu subiectele de prezentare catre acel
domn profesor ca sa se documenteze si probabil sa evalueze care merge
prezentat si sa isi dea acordul.
Trebuie sa stim astea:Citez "

1 - nr persoane participante
2 - nr de prezentari (in medie cam 15-20 min de prezentare). Daca
aveti prezentari mai lungi (dar nu mai mult de 30 min de prezentare)
atunci nr de prezentari o sa scada.
3 - prezentarile le includem in volumul conferintei CNIV?

Dupa ce am informatii despre nr vostru de participanti voi vorbi cu
sponsorul principal al CNIV... "

apoi raspusnusl fina al d-lui Vlada este : Citez
" "DA,

Suntem de acord. Detalii privind modul de colaborare vor fi in
urmatoarele zile.

Astept propuneri. Intre timp ma voi documenta si eu despre activitatea
si obiectivele lor.
Sa ma contacteze. Eu le voi da tot sprijinul.

Intre timp, daca este cineva dintre ei expert in utilizare Drupal ar
fi Ok.

M. Vlada"

Observati , ca omul zice " astept propuneri'" , " ...detalii de
colaborare in urmatoarele zile " ( nu zice in urmatoarele LUNI ) .

Trebuie sa-i dam numar de reprezentanti , subiecte propuse ..... vezi
mai sus.Abia dupa aceea va vorbi cu sponsorul principal CNIV.

Daca noi nu vom da dovada ca STIM ce vrem ne facem de doi lei. Aia e
toata treaba. Deci , veniti cu propuneri sa dam mai departe.

> E foarte util un astfel de soft in conditiile in care multe firme sunt
> tinute pe Windows
> doar de asemena mici dar esentiale aplicatii. Ce am intrebat eu e cum are
> asta legatura
> cu medii de invatare virtuale si in continuare nu vad ;) Nu e deloc o
> blamare a aplicatiei.
> Promovam mai multe lucruri, dar e bine cand mergem la un eveniment cu profil
> bine definit
> sa ne limitam la ce e relevant acolo.

Man , nu am limitat discutia numai la CNIV ci si la ce avem in
obiectiv va si grup local. Este o discutie colaterala subiectului
principal

> Propun Edubuntu ca solutie ce deja e cladita pe LTSP si e si cu educatie ca
> subiect,
> dar cum nu stiu daca voi fi sau nu acolo nu pot face propunere de
> prezentare.

Excelenta propunere cu Edubuntu. Sa inteleg ca ai vrea sa prezinti ?

Nu de alta dar sa trecem pe lista :D

Aygun

PS: Alte propuneri.Please !