[software-liber] Re: Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Iun 24 13:12:49 EEST 2008

> ca
>
> Excelenta propunere cu Edubuntu. Sa inteleg ca ai vrea sa prezinti ?

Nu, nu am folosit Edubuntu niciodata :)
De aceea am spus ca nu conteaza cine prezinta ci ce, atata vreme cat iese
bine.
E conferinta similar la Arad in septembrie si probabil si altele in tara in
decursul anului.
Pur si simplu nu e scalabil ca aceiasi oameni sa umble peste tot, de aceea
sunt proponentul organizarii
si prezentatorilor locali. Ajuta sa ne intalnim fata in fata, cum am vazut
si la intalnirea de sambata
din Cluj, dar nu e tot timpul cea mai simpla solutie.

Jani