[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Mar Iun 24 19:52:21 EEST 2008

Si eu sunt curios de problema asta ca urmeaza sa primesc un laptop cu
Vista din pacate altfel nu s-a putut.
Nu am citit EULA dar parca in RevolutionOS se discuta despre
returnarea Windows daca nu il folosesti.
Magazinul de la care a fost facuta achizitia e obligat sa returneze
banii sau trebuie sa fie partener M$?

Daca afla cineva sa faca bine sa dea de stire.

--
Alin