[software-liber] Re: Este posibil recuperarea banilor de pe Vista?

Andrei Nicolau andrei.nicolau la gmail.com
Mar Iun 24 19:57:58 EEST 2008

Ar fi foarte buna o posibilitate deasta de returnare a banilor.Si eu si
multi atii cred ca ar dori sa achizitioneze laptopuri care au preinstalat
vista sau chiar xp si nu vrem decat partea hardware.

Dar de ce nu intrebi la magazinul de unde vrei sa iei laptopul sau  de la un
magazin mai cunoscut gen Depozitul de calculatoare , UltraProComputers ,
Altex sau Emag?

Eu cu prima ocazie o s-o fac, dar daca afla sau stie cineva sa dea un mail.