[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Mar Iun 24 20:00:18 EEST 2008

Pentru ca laptop-ul a fost achizitionat de parintii mei. Un fel de
cadou prin urmare nu am stiut de el pana ce a fost cumparat, nu
obisnuiesc sa stric banii de buzunar pe licente windows. Parintii
mi-au spus ca le-a bagat pe gat si un antivirus.

--
Alin