[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iun 24 20:38:39 EEST 2008

În data de Ma, 24-06-2008 la 19:30 +0300, Andrei Popescu a scris:
> Salutare,
>
> Pe scurt: am ochit un laptop care mi-ar place, dar vine cu Vista
> preinstalat. Eu folosesc exclusiv Linux pe laptop-ul meu, deci ar fi
> total inutil și vreau să-mi recuperez banii.
Uite ce zice aici:
http://arstechnica.com/news.ars/post/20070130-8730.html

Nu stiu daca poti recupera banii de pe Vista. Probabil la XP se poate
dar la Vista OEM stiu ca au mai modificat conditiile.

In fond si la urma urmei tu ai ales sa cumperi un calculator + vista
cand puteai la fel de bine sa alegi un calculator care vine fara vista.

Sunt atatea calculatoare care vin fara vista si cu placa video intel sau
nvidia asa ca ai de unde alege!
Da-i dracu pe Lenovo cu vista si ati-urile lor.

Succes!

--
Adi Roiban