[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Mar Iun 24 21:29:05 EEST 2008

Eu citisem pe undeva ca un tip din Franta a facut asta si ca a obtinut prin
OPC-ul lor un ordin pentru firma sa-i dea banii inapoi.
Nu stiu la noi daca functioneaza legea asta, eu mi-am luat laptop fara
sistem de operare :)

Cred ca cel mai bine e sa intrebi la OPC si eventual daca cunosti vreun
jurist pe la ceva firme. Nu cred ca aia de la altex o sa zic da da.. sigur,
iti dam banii inapoi :P

O sa intreb si eu in jur, din pacate nu am prieteni juristi, dar poate stie
cineva pe cineva...