[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 25 08:58:25 EEST 2008

Adi Roiban wrote:
> În data de Ma, 24-06-2008 la 19:30 +0300, Andrei Popescu a scris:

> Uite ce zice aici:
> http://arstechnica.com/news.ars/post/20070130-8730.html
>
> Nu stiu daca poti recupera banii de pe Vista. Probabil la XP se poate
> dar la Vista OEM stiu ca au mai modificat conditiile.

OEM ne-OEM, Vista sau XP, fondul este acelasi: ti se serveste o licenta
pe care trebuie sa o accepti *dupa* de ai cumparat produsul si fara a
avea posibilitatea de a o consulata inainte.
Problema este ca toate precedentele de care vorbim si in care s-au
returnat banii sint din alte tari, deci nu sint o indicatie despre ce ar
putea hotari un judecator din Romania.

PS: nu am vazut cum arata o EULA de Vista, e cumva in engleza? daca da,
ma indoesc ca are vreo valoare legala (asta pina sa punem la indoiala
valoarea legala a celor spuse in EULA, care probabil sint invalidate de
alte legi).