[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 25 09:03:36 EEST 2008

2008/6/25 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> OEM ne-OEM, Vista sau XP, fondul este acelasi: ti se serveste o licenta pe
> care trebuie sa o accepti *dupa* de ai cumparat produsul si fara a avea
> posibilitatea de a o consulata inainte.
> Problema este ca toate precedentele de care vorbim si in care s-au returnat
> banii sint din alte tari, deci nu sint o indicatie despre ce ar putea hotari
> un judecator din Romania.

Inseamna ca avem o oportunitate de a creea un precedent. Ar fi o victorie pe
softul liber local si material de slashdot :)
Voi intreba si eu prin magazinele de aici ce stiu dar si eu cred e indicata
consultarea unui jurist/avocat.
In primul rand sa aflam (pe forumuri sau de la prieteni cu Vista OEM) daca

* Vista EULA e in romana
* Daca ce vine preinstalat are EULA sau porneste deja preinstalat fara sa
intrebe ceva

Jani