[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

roberto robert.datcu la gmail.com
Mie Iun 25 09:09:28 EEST 2008

Si software-ul GPS-ului din automobil (gadaget, dotari) are o licenta
si nu am auzit pe nimeni ca a fost despagubit ca nu avea nevoie de
harta Europei, ci doar de GPS-ul propriu zis.

Este clar: portabilul vine cu un sistem de operare preinstalat.
Acestea sunt conditiile de vanzare. RAM de la firma X, HDD de la firma
Y, mobo de la Z, sistem operare de la M$. Cumparatorul stia asta. Si a
cumparat produsul. Problema este fie la retailer, daca este suficient
de puternic sa impuna furnizorului conditia lipsei unui sistem de
operare pt portabilele comercializate, fie chiar furnizorului, care
are posibilitatea oferirii si de alternative (fara SO sau cu SO GNU).

Pahcetul de vanzare contine un portabil, un sistem de operare si
numele Lenovo. Pentru asta a platit constient consumatorul.
Restul sunt povesti.

Parerea mea.

--
the truth is the truth and all you can do is live with it