[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 25 09:14:37 EEST 2008

2008/6/25 roberto <robert.datcu la gmail.com>:

> Si software-ul GPS-ului din automobil (gadaget, dotari) are o licenta
> si nu am auzit pe nimeni ca a fost despagubit ca nu avea nevoie de
> harta Europei, ci doar de GPS-ul propriu zis.

Daca te intreaba de EULA si in cazul GPS atunci e acelasi lucru. Daca nu,
nu.
Nu toate gadgeturile care au soft pe ele (adica toate) au EULA.
In cazul calculatoarelor Windowsul chiar e optional, unei masini de spalat
mai greu
cu firmware alternativ.

Jani