[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 25 09:58:24 EEST 2008

Jani Monoses wrote:
> [...]
>     licenta pe care trebuie sa o accepti *dupa* de ai cumparat produsul
>     si fara a avea posibilitatea de a o consulata inainte.
>     Problema este ca toate precedentele de care vorbim si in care s-au
>     returnat banii sint din alte tari, deci nu sint o indicatie despre
>     ce ar putea hotari un judecator din Romania.
>

> Inseamna ca avem o oportunitate de a creea un precedent. Ar fi o
> victorie pe softul liber local si material de slashdot :)
> Voi intreba si eu prin magazinele de aici ce stiu dar si eu cred e
> indicata consultarea unui jurist/avocat.

Da, ar fi util un avocat.

Cei de la magazine vor avea o prima reactie ca "nu se poate", bazindu-se
asteptarea ca nu esti dispus sa mergi, daca e nevoie, la protectia
consumatorului sau chiar la proces (ei nu au de unde sa stie ca tu vrei
sa creezi un precedent). De fapt ma tem ca cei cu care vei vorbi la
magazin nici macar nu au pregatirea sau competenta pentru a raspunde la
o asemenea intrebare. Asa ca trebuie escaladat la un nivel cit mai inalt
si folositi termeni magici cen "protectia consumatorului" sau "avocat"
(dar mare grija la momentul si contextul folosirii acestor termeni).