[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Mie Iun 25 10:55:15 EEST 2008

On Jun 25, 8:46 am, "Jani Monoses" <jani.mono... la gmail.com> wrote:

> Daca EULA ti-l pune sa-l citesti cand porneste calculatorul chiar daca e OEM
> eu zic ca merita incercat. Nu stiu cum le poti demonstra sau cum verifca ei
> ca intr-adevar nu ai jucat un solitaire inainte
> sa stergi windowsul daca nu faci chiar in magazin asta?

Mai de mult la o firmă am cerut să-mi arate un model foarte asemănător
cu cel
dorit. La pornire fost afișată EULA cu [I Agree] [I do not agree]. L-
am întrebat pe
vânzător ce se întâmplă dacă zic nu și n-a știut să-mi răspundă. Eu
bănuiesc că
v-a mai întreba odată ;)

Salutări,
Andrei
P.S. Lipsește semnatura cripto deoarece postez de pe web. Ceva nu e în
regulă cu
înscrierea pe mail...