[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Mie Iun 25 16:59:27 EEST 2008

Tocmai mi-am vandut sufletul :)
Am primit laptop-ul si l-am despachetat cu nerabdare. L-am pornit si
vad pentru a doua oara in viata Vista. Dupa loading sunt intampinat de
un meniu prin care mi se cere acordul pentru a continua asta in cazul
in care sunt de acord cu eula. am bifat si am dat next.(in interesul
stintei :P )

Dupa user si alte %$#%$# incepe sa se instalez/configureze ceva. Aici
l-am oprit si am intrdus un cd cu debian etch+xfce.

--
Alin