[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 25 17:11:05 EEST 2008

În data de Mi, 25-06-2008 la 09:58 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Da, ar fi util un avocat.
Ma ganddesc că cel mai bine e să îl întrebăm pe Bogdan Manolea.
Ce ziceți? L-a întrebat deja unul dintre noi?
[snip]

--
Adi Roiban