[software-liber] Re: Este posibilă recuperarea banilor de pe Vista?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 25 17:26:00 EEST 2008

Andrei Popescu wrote:

> Mai de mult la o firmă am cerut să-mi arate un model foarte asemănător
> cu cel
> dorit. La pornire fost afișată EULA cu [I Agree] [I do not agree]. L-

Deci poti confirma ca la Vista EULA este in limba engleza?

> am întrebat pe
> vânzător ce se întâmplă dacă zic nu și n-a știut să-mi răspundă. Eu
> bănuiesc că
> v-a mai întreba odată ;)

Am incercat eu cu mult timp in urma la un XP si parca iti afisa un mesaj
ca nu poate continua. In nici un caz nu formateaza discul sau te arunca
intr-un terminal de unde poti face ce vrei tu.
Iar daca dai reboot din ecranul de dupa ce ai refuzat EULA, la
urmatoarea pornire tot de EULA te intreaba.