[software-liber] Ofer CD-uri software liber

Mie Iun 25 17:29:26 EEST 2008

On Wed, Jun 25, 2008 at 04:59:27PM +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Dupa user si alte %$#%$# incepe sa se instalez/configureze ceva. Aici
> l-am oprit si am intrdus un cd cu debian etch+xfce.

╚śtiu c─â sun─â a reclam─â la Debian, dar...

Cine este interesat de Debian/GNU Linux ├«n Sibiu poate ob╚Ťine de la mine
GRATUIT o copie a CD-ului de instalare nr.1 pentru versiunea stabil─â
(momentan Etch) cu desktop KDE sau Xfce. Dac─â cererile se ├«nmul╚Ťesc voi
fi nevoit s─â cer doritorilor s─â aduc─â propriul CD blank ;)

Alte imagini nu p─âstrez pe HDD, dar se pot desc─ârca la cerere (DVD-uri
momentan nu pot inscrip╚Ťiona).

Ofer în același timp și ajutor gratuit pentru Debian de la Etch în sus
(dar în limita timpului disponibil) pe e-mail, IM, la mine acasă, ...

Deplas─ârile la domiciliul doritorului se negociaz─â ├«n cantit─â╚Ťi de bere
(Goesser).

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)