[software-liber] Re: Ofer CD-uri software liber

Mie Iun 25 17:34:34 EEST 2008

Salut,
 Pai nu cred ca moare nimeni pentru un pic de reclama, dar pentru asta
a fost creat http://www.softwareliber.ro/harta/ Te poti trece acolo ca
si coordonator la Sibiu sa stie lumea pe cine sa contacteze daca vrea
sa organizeze un eveniment in Sibiu sau daca are nevoie de ceva
ajutor.

Spor

--
Alin