[software-liber] Unde ne întalnim?

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 25 17:53:57 EEST 2008

Salut,

Am discutat în stânga și în dreapta de posibilitatea organizării unei
întâlniri naționale a persoanelor implicate în software-ul liber.
Dezvoltare, localizare, suport, promovare, utilizare.

Pentru inceput o numesc întâlnire, nu știu dacă o sa fie converință,
serie de prezentări, convenție, etc.

Consider că o astfel de întâlnire este binevenită pentru România și
faptul că ne întâlnim în personă ne va ajuta în viitoarele colaborări.

Pentru locul de desfășurare al întălnirii ar fi fain să avem un orăs
situal în centrul țării. De aceea ne-am gândit la Sibiu sau Brașov.

Pentru Brașov astept vești de la Ciprian Ghenciu, iar pentru Sibiu am
vorbit cu baieții de la Centrul de comunicații ULB și ne pot ajuta cu
rezervat de sală și alte lucruri ce țin de facultate.

Acum aș vrea să știu dacă ne putem baza pe suportul unei persoane din
orașul ales, Brașov sau Sibiu.
În principal această persoane ar trebui să ne ajută în rezervările pe
care ar trebui să le face și să ne dea ponturi referitoare la unde
povestim, unde mâncăm și unde dormim :)

Aș vrea să hotărâm cât mai repede locul și să vedem dacă putem sau nu
organiza ceva. Perioda aleasă este a doua sătpămână după începerea
anului universitar.

Credeți că putem organiza această întâlire în Brașov sau Sibiu?

Aveți alte propuneri pentru un alt oraș?

Organizăm întâlnirea în Cluj-Napoca (aici lucrez)?
Organizăm întâlnirea în Sighișoara (aici am pile :)?

Spor!
--
Adi Roiban