[software-liber] Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 25 17:57:30 EEST 2008

Salut,

În urma discuțiilor avute sâmbăta trecută, Alex Szasz sugera ideea
realizării unor articole despre diverse programe utile.

Am continuat ideea și am ajuns la ceea ce se poate vedea pe pagina

http://incearca.softwareliber.ro

Vă rog să vă uitați peste pagină și să veniți cu sugestii și comentarii.

Țin să felicit pentru realizarea paginii lui Stas, Alex E, Alin și
Levente.

PS: Nu vă spun mai multe. În cazul în care nu vă prindeți ce vrem să
facem prin această pagină, vă rugăm să ne spuneți și mai adăugăm
informații pe pagină.

Mersi mult!
--
Adi Roiban