[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 25 18:17:35 EEST 2008

Sweet, foarte faina ideea!

Este o audienta clara la scrierea articolelor? Zic ca ar trebuie sa existe
una si in mod constant nivelul
lor tehnic si poate si stilul sa fie asemanator.

Cei care au nevoie mai mult de asemena articole sunt utilizatorii de Windows
sau noi-venitii in Linux care nu stiu multe
de free software. De aceea as sugera ca posturile sa nu implice prea multe
tehnicalitati sau sa includa operatii dificile.
Luand cazul articolului Pidgin: sunt linkuri la trac si instalari prin
getdeb, ambele concepte cu care majoritatea nu
ar trebui sa fie familiari niciodata. Iar cei care stiu de acestea sunt
sanse sa stie deja de pidgin, deci informatia utila pot fi doar
unele tips-n-tricks de la autor.

Evident, e o sugestie nu critica. Hotaresc cei care contribuie si duc greul
:)

Alte sugestii:

* langa fiecare articol pus numele autorului si link la blogul/situl lui.
* screenshoturi mai multe ajuta. E mai mult de creat articolul, dar devine
mai util, mai mult decat un blog-post.
* sa se mentioneze expliciti ce NU poate face programul, sa fim cinstiti -
de ex aici ca nu merge Voce si Video pe YM.
E mai bine decat sa ne injure dupa, ca i-am convertit si nu-s multumiti ;)
* sa fie informatii la fiecare articol despre cum se instaleaza programul:
numele pachetului pentru diversele distributii populare
si windows sau link direct la pagina download a proiectului.

Imi place cat de curat arata pagina (fara bannerele si linkurile cu care
ne-am obisnuit pana acum in jurul articolelor tehnice)

Jani