[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Mie Iun 25 18:27:19 EEST 2008

Mergand pe modelul debaday aplicatile se adreseaza tuturor, vor fi
aplicatii care mi se par interesante mie sau tie, la x sau la y.
Nivelul articolelor este unul mediu insa ar fi bine daca aplicatile
prezentate se gasesc printre pachetele distributilor majore si un plus
si mai mare daca este portat pe windows sau alte sisteme de operare ca
sa fie usor pentru utilizator sa le incerce.

Se urmareste prezentarea unei aplicatii nu a sistemului de operare sau
a distributiei. Oricine poate contribui cu articole.

--
Alin