[software-liber] Re: Unde ne ntalnim?

Mie Iun 25 18:30:21 EEST 2008

On Wed, Jun 25, 2008 at 05:53:57PM +0300, Adi Roiban wrote:

> Pentru locul de desfășurare al întălnirii ar fi fain să avem un orăs
> situal în centrul țării. De aceea ne-am gândit la Sibiu sau Brașov.

Bine găndit ;)

> Pentru Brașov astept vești de la Ciprian Ghenciu, iar pentru Sibiu am
> vorbit cu baieții de la Centrul de comunicații ULB și ne pot ajuta cu
> rezervat de sală și alte lucruri ce țin de facultate.
>
> Acum aș vrea să știu dacă ne putem baza pe suportul unei persoane din
> orașul ales, Brașov sau Sibiu.
> În principal această persoane ar trebui să ne ajută în rezervările pe
> care ar trebui să le face și să ne dea ponturi referitoare la unde
> povestim, unde mâncăm și unde dormim :)

Pentru Sibiu pot încerca să ajut, dar țineți cont că sunt aici doar de 2
ani (deci nu cunosc Sibiul și împrejurimile foarte bine) și resursele
mele de timp sunt... limitate. Ar mai fi un coleg de servici care ar
putea fi interesat (mai tânăr și mai entuziast :)

Pe de altă parte Sibiu are unul din cei mai buni primari din țară...
poate reușim să facem un pic de lobby.

> Aș vrea să hotărâm cât mai repede locul și să vedem dacă putem sau nu
> organiza ceva. Perioda aleasă este a doua sătpămână după începerea
> anului universitar.

Ăăă, și asta înseamnă?

> Credeți că putem organiza această întâlire în Brașov sau Sibiu?
>
> Aveți alte propuneri pentru un alt oraș?
>
> Organizăm întâlnirea în Cluj-Napoca (aici lucrez)?
> Organizăm întâlnirea în Sighișoara (aici am pile :)?

Sighișoara ar fi interesantă, dar uitându-mă pe hartă, Sibiu a rămas cam
de căruță în domeniul FLOSS. Poate organizarea aici ar contribui?

Salutări,
Andrei
(Albert Einstein)
Un ataşament non-text a fost şters...