[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 25 18:38:34 EEST 2008

În data de Mi, 25-06-2008 la 18:02 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:
> Nu stiu de Levente, da eu n-am ce cauta la felicitari. Felicitari lui
> Stas si lui Alex E
Ai adus sugestii si comentarii iar acest lucru este FOARTE important!

PS: Mai asteptam propuneri pentru slogan :)

--
Adi Roiban