[software-liber] Re: Unde ne întalnim?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 25 18:38:39 EEST 2008

Adi Roiban wrote:

> Pentru locul de desfășurare al întălnirii ar fi fain să avem un orăs
> situal în centrul țării. De aceea ne-am gândit la Sibiu sau Brașov.
>
> Pentru Brașov astept vești de la Ciprian Ghenciu, iar pentru Sibiu am
> vorbit cu baieții de la Centrul de comunicații ULB și ne pot ajuta cu
> rezervat de sală și alte lucruri ce țin de facultate.
>
> Acum aș vrea să știu dacă ne putem baza pe suportul unei persoane din
> orașul ales, Brașov sau Sibiu.
> În principal această persoane ar trebui să ne ajută în rezervările pe
> care ar trebui să le face și să ne dea ponturi referitoare la unde
> [...]

Intr-adevar, pe undeva prin centrul tarii (Brasov) pare ideal, pentru ca
e accesibil (sau macar la fel de dificil pentru toata lumea), dar pina
la urma cred ca cel mai important este sa existe cineva la fata locului
care sa se ocupe de organizare (cazarea ieftina ar fi importanta)

> Aș vrea să hotărâm cât mai repede locul și să vedem dacă putem sau nu
> organiza ceva. Perioda aleasă este a doua sătpămână după începerea
> anului universitar.

Nu ar fi cool (habar nu am daca se poate) in timpul vancantei si cazare
in camine?
Sau cum ar fi in timpul verii astfel incit cei dornici de economii sa
poata veni cu corturile?