[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Mie Iun 25 18:40:34 EEST 2008

On Wed, Jun 25, 2008 at 05:57:30PM +0300, Adi Roiban wrote:

> Salut,
>
> ├Än urma discu╚Ťiilor avute s├ómb─âta trecut─â, Alex Szasz sugera ideea
> realiz─ârii unor articole despre diverse programe utile.
>
> Am continuat ideea și am ajuns la ceea ce se poate vedea pe pagina
>
> http://incearca.softwareliber.ro
>
> V─â rog s─â v─â uita╚Ťi peste pagin─â ╚Öi s─â veni╚Ťi cu sugestii ╚Öi comentarii.

Crede╚Ťi c─â un articol despre http://goodby-microsoft.com s-ar potrivi?

Pentru cine nu știe: Este o metodă de instalare Debian GNU/Linux, după
p─ârerea mea cea mai simpl─â pentru un utilizator Windows:

- se descarc─â programul
- se pornește instalarea (din Windows)
- se aleg c├óteva op╚Ťiuni (limb─â, expert, ...) dup─â care se reporne╚Öte
  calculatorul
- la pornire va fi afi╚Öat─â op╚Ťiunea alternativ─â ÔÇ×DebianÔÇŁ care porne╚Öte
  instalarea standard (cu op╚Ťiunile selectate anterior).

Singura ÔÇ×problem─âÔÇŁ e c─â necesit─â conexiune internet.

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...