[software-liber] Re: Unde ne întalnim?

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 25 18:40:50 EEST 2008

În data de Mi, 25-06-2008 la 18:30 +0300, Andrei Popescu a scris:

> Bine găndit ;)

> Pentru Sibiu pot încerca să ajut, dar țineți cont că sunt aici doar de 2
> ani (deci nu cunosc Sibiul și împrejurimile foarte bine) și resursele
> mele de timp sunt... limitate. Ar mai fi un coleg de servici care ar
> putea fi interesat (mai tânăr și mai entuziast :)

Da-i de stire si poate este intersat sa ne ajute :)

> Pe de altă parte Sibiu are unul din cei mai buni primari din țară...
> poate reușim să facem un pic de lobby.
Ar fi super :)

> Ăăă, și asta înseamnă?
10-12 Octombrie. Dar nu e nimic batut in cuie.
Important e ca oamenii sa se intoarca din concedii, studenti din vacanta
si sa termine RE-RE-RE-urile. Deci sa fie dispusa lumea sa participe.

> Sighișoara ar fi interesantă, dar uitându-mă pe hartă, Sibiu a rămas cam
> de căruță în domeniul FLOSS. Poate organizarea aici ar contribui?
In principal locul ales este in functie de cat de central este si cat ne putem
baza pe oamenii de acolo sa ne ajute cu organizarea.

--
Adi Roiban