[software-liber] Re: Unde ne întalnim?

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 25 18:48:10 EEST 2008

În data de Mi, 25-06-2008 la 18:38 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Intr-adevar, pe undeva prin centrul tarii (Brasov) pare ideal, pentru ca
> e accesibil (sau macar la fel de dificil pentru toata lumea), dar pina
> la urma cred ca cel mai important este sa existe cineva la fata locului
> care sa se ocupe de organizare (cazarea ieftina ar fi importanta)
Asa este. In prima faza incerc sa vad daca putem face in Brasov sau
Sibiu... daca nu, ramane la Cluj :(

> Nu ar fi cool (habar nu am daca se poate) in timpul vancantei si cazare
> in camine?
> Sau cum ar fi in timpul verii astfel incit cei dornici de economii sa
> poata veni cu corturile?
Oioioi. Eu sunt fan al corturilor... dar nu stiu restul daca le convine
sa stea la cort.
Ar fi super fain sa iesim cu corturile... hipi,hipi,joy,joy! :)

Se poate rezolva si cu caminele dar nu stiu daca poate sa vina lumea in
vara. Adica daca nu au concedii si alte cele.

Credeti ca putem organiza intalnirea in august sau septembrie?

--
Adi Roiban