[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 25 19:25:57 EEST 2008

2008/6/25 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock la gmail.com>:

> Mergand pe modelul debaday aplicatile se adreseaza tuturor, vor fi
> aplicatii care mi se par interesante mie sau tie, la x sau la y.
> Nivelul articolelor este unul mediu insa ar fi bine daca aplicatile
> prezentate se gasesc printre pachetele distributilor majore si un plus
> si mai mare daca este portat pe windows sau alte sisteme de operare ca
> sa fie usor pentru utilizator sa le incerce.

Exact, de aceea am zis mai bine fara tehnicalitati multe. Si in loc de
prezentat un anumit
feature care e doar in versiunile care nu-s in distrouri , mai bine lucruri
mai generale si simple.
Asta poate fi primul contact al cuiva cu FOSS. Daca impresia e ca trebuie
mers pe getdeb sau
ceva 3rd party repo, nu va sti daca asta e normal cu FOSS sau e doar daca
vrei bleeding edge.
Cu windows e intr-adevar mai simplu la faza asta.
In loc de articole multe si pentru noi sa fie cateva bine alese si bine
scrise pentru cei noi.

Jani