[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 25 19:30:30 EEST 2008

> Pentru cine nu știe: Este o metodă de instalare Debian GNU/Linux, după
> părerea mea cea mai simplă pentru un utilizator Windows:

Cea mai simpla din cate stiu e Wubi, care inclus si in Ubuntu.
Eu zic sa nu punem articole scrise pentru noi. Ganditi-va la o cunostinta de
la o facultate de profil uman sau la parinti si scrieti asa incat ei sa
inteleaga
de ce faina aplicatia si FOSS.

Altfel vor fi exercitii de scris bune dar cu audienta la fel de techie cum
au multe situri
IT/FOSS din tara si cam redundante. Nu e idee rea nici luatul si tradusul
tutorialelor existente in alte limbi,
daca sunt de calitate buna, si licentiate corespunzator.

Jani