[software-liber] Re: Unde ne întalnim?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 25 19:47:39 EEST 2008

2008/6/25 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> Dacă suntem puţini (sub 50) poate ar fi mai bine undeva În natură,
> unde nu ai altceva de făcut decât să vorbeşti cu ceilalţi.

Pai eu sper sa fim relativ putini, altfel nu o sa ajungem la prea multe
concluzii.
Nu sunt din pacate asa multi dezvoltatori si activisti FOSS in tara incat sa
ne inghesuim.
Daca suntem multi, indiferent de natura sau sala de conferinte nu va fi
eficient.
Ideea e sa se cunoasca mai bine cei care colaboreaza deja si se cunosc
online, si sa se faca
planuri concrete pentru lucrat mai bine in viitor, nu de facut ceva
impresionant prin cantitate in detrimentul
comunicarii.

Jani