[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Mie Iun 25 19:53:49 EEST 2008

On Wed, Jun 25, 2008 at 07:30:30PM +0300, Jani Monoses wrote:

> Cea mai simpla din cate stiu e Wubi, care inclus si in Ubuntu.

Cea mai simpl─â metod─â pentru *Debian*. Nu (mai) sunt familiarizat cu
alte distro-uri.

> Eu zic sa nu punem articole scrise pentru noi. Ganditi-va la o cunostinta de
> la o facultate de profil uman sau la parinti si scrieti asa incat ei sa
> inteleaga
> de ce faina aplicatia si FOSS.

Ok, dar cum rămâne cu instalarea unui întreg sistem de operare? Sau
perpetu─âm ideea c─â asta e ceva pentru exper╚Ťi? ╚śi cum r─âm├óne cu
utilizatorii avansa╚Ťi de Windows care n-au ├«ncercat niciodat─â Linux?
Poate ar trebui s─â se creeze o sec╚Ťie pentru utilizatori (de computer)
mai avansa╚Ťi.

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)