[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Mie Iun 25 20:54:51 EEST 2008

On Wed, Jun 25, 2008 at 08:11:11PM +0300, Jani Monoses wrote:

> Le propunem distributii usor de instalat de pe liveCD ca Ubuntu si Fedora.
> Nu debian netinstall cu interfata textmode :)

Glume╚Öti nu? (Debian are interfa╚Ť─â grafic─â la instalare (op╚Ťional─â,
recunosc) începând cu Etch)

> Crezi ca cei avansati au nevoie de asemena articole de la noi? Ei pot citi
> deja
> destule informatii relevante pentru ei pe alte situri romanesti de Linux.

Care? (chiar sunt curios, pentru c─â nu sunt la curent)

> Ce lipseste din cate vad pana acum, e promovarea FOSS si ideilor din spate
> pentru cei non-tehnici.

Da, e nevoie ╚śI de asta, dar exist─â (mul╚Ťi zic eu) utilizatori care
depind de persoana mai tehnic─â din anturaj. Chiar dac─â persoanele
non-tehnice ar fi interesate ei vor cere întotdeauna opinia
ÔÇ×calculatoristuluiÔÇŁ care va ezita s─â recomande ceva ce nu cunoa╚Öte,
chiar ╚Öi din motivul de a nu-╚Öi ar─âta ne╚Ötiin╚Ťa.

Calculatoarele care depind de mine (ex. al p─ârin╚Ťilor) le-am convertit
deja la Linux.

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)