[software-liber] Re: FLOSS Camp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 25 21:44:07 EEST 2008

În data de Mi, 25-06-2008 la 21:24 +0300, Andrei Popescu a scris:

> Eu, cort, prefec ca locul să fie cât mai departe de „civilizație”, dar
> nu am pretenții în acest sens.
>
> Hai să vedem despre câte persoane este vorba, s-ar putea să am o soluție
> mai „rustică” în caz că sunt mulți cărora nu le place cu cortul (deși eu
> aș prefera).
Ok. Pai am vazut ca Jani si Nicu sunt pentru cort iar si Alex e pentru natura.

Ar fi fain sa fie un loc izolat, in care sa poti si campa dar sa fie si
cabane. In caz ca ploua sau in cazul in care cineva prefera cabana.

Sunt nerabdator sa vad daca reusim sa facem o iesire la munte :)
--
Adi Roiban