[software-liber] Re: FLOSS Camp 2008

Andrei Nicolau andrei.nicolau la gmail.com
Joi Iun 26 00:10:28 EEST 2008

am o solutie : natura + utilitati casnice

putem merge la casa mea de la provita, acolo fiind locul doi in tara cu cel
mai curat aer din tara.nefiind locuri destule , cine vrea poate drmi cu
cortul.daca nu va convine in curte, putem sa mergem si pe dealurile din
imprejurimi unde nu ne deranjeaza nimeni.

cel mai bine e ca impacam utilul cu placutul.nu ne facem griji nici pentru
dusuri apa mancare electricitate si suntem si intrun mediu curat si
linistit.

singura problema va fi transportul, pt ca de la gara din campina ne vor
trebui cam 2 masini ca sa transportam oamenii cum trebuie.eu dispun de una,
restu e la indemana voastra.

astept pareri