[software-liber] Re: Propunere logo...

Joi Iun 26 00:25:23 EEST 2008

Eu inteleg ce scrie dar e drept poate fi si din cauza ca stiu ce sa
caut. Trebuie facut un experiment si vazut daca mai nimereste cineva.
Pe de alta parte si din sigla ubuntu/kiwi sau fedora numa cine stie
intelege despre ce ii vorba.

Spor

PS: ma Stas, tu trebuie sa inveti sa iti asumi meritele pentru ce ai
facut, ca ai lucrat destul de mult in ultima perioada pentru grupul
asta da tot ma bagati pe mine care numa m-am dat cu parerea de
plictiseala, o sa creada, doamne feri, lumea ca eu chiar am deschis un
gimp sau inkscape :)

--
Alin