[software-liber] Re: Propunere logo...

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Joi Iun 26 00:53:39 EEST 2008

Eu nu pot intelege un lucru...
De ce toata lumea compara?

Pe parcurs am primit doar feedback sustinut de comparatii... Umbrela
pt ca RedHat, sigla pentru ca Ubuntu/Fedora...
Sincer, logo-ul asta mi-a luat mai putin timp sa-l fac decat orice
alta propunere....
Sunt doar 3 dungi mai curbate o tzar, ce-i asa complicat de realizat?
Nicu, daca nu iti dau sursele, esti in stare sa faci o copie la
aceasta poza? Mai mult ca sigur, zic eu!

Cel mai evident lucru care nu a fost observat e faptul ca e neutru...
Da are elemente si din logo-ul Fedora (din asta a fost inspirat) si
din logo-ul Ubuntu (acele litere seamna mult cu font-ul ubuntu) si
foloseste font-ul Deja-Vu Sans insa mie totusi mi se pare original
(lucru care ii foarte greu de obtinut, s-a si observat dupa numarul de
propuneri venit pt logo).

Oricum grupul decide...
:(

--