[software-liber] Re: Propunere logo...

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iun 26 09:01:07 EEST 2008

Stas Sushkov wrote:
> Eu nu pot intelege un lucru...
> De ce toata lumea compara?

Bun venit la creerea unui logo in "piata publica"...

> Pe parcurs am primit doar feedback sustinut de comparatii... Umbrela
> pt ca RedHat, sigla pentru ca Ubuntu/Fedora...

Exista o multime de stiluri in care poate fi realizat un logo (de la
clasicul si sobrul logo IBM pina la simplistul Nike sau cele multicolore
din epoca Web 2.0) si atitea metode de a ajunge la unul incit va fi
imposibil sa multumesti pe toata lumea.
Si toata lumea stie sa faca un logo, asa ca eu unul m-am abtinut de la
comentarii directe - http://en.wikipedia.org/wiki/Bikeshed

> Sincer, logo-ul asta mi-a luat mai putin timp sa-l fac decat orice
> alta propunere....
> Sunt doar 3 dungi mai curbate o tzar, ce-i asa complicat de realizat?
> Nicu, daca nu iti dau sursele, esti in stare sa faci o copie la
> aceasta poza? Mai mult ca sigur, zic eu!

Nu e nevoie de surse, se poate face tracing :p

De fapt nu e greu de reprodus: un cerc, un betisor si doua cirlige.

> Cel mai evident lucru care nu a fost observat e faptul ca e neutru...

Pentru ca nu eu am formulat tema, nu eu imi dau cu parerea. Dar pot
intreba: s-a dorit un logo neutru? Unul ilustrativ? Unul eye-catching?