[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 26 11:48:10 EEST 2008

Salut,

Felicitari!

Stas, esti sigur ca datele astea sunt adevarate?
Am pus si google analitics si ar trebui sa ai si tu acces.

Eu zic ca pagina e ok. Mai trebuie facut un articol care să se conforme
cu ghidul de publicare și putem să îi dăm drumul.

Succes!

--
Adi
În data de Jo, 26-06-2008 la 01:01 +0300, Stas Sushkov a scris:

--
Adi Roiban