[software-liber] De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Joi Iun 26 13:16:38 EEST 2008

Salutari from Constanta !

Observ pe aceasta lista ca majoritatea vorbesc de intalniri la Brasov
sau la Sibiu . Ok si asa dar nimeni nu se gandeste ca este plin sezon
si multi vin spre mare ? De ce nu o intalnire si la mare ? Cred ca
este si asta o optiune. Voi ce parere aveti ?

Nu am mai vazut nici o propunere in legatura cu evenimentul de la
Constanta din Octombrie. Au loc alte discutii dar nu se pune problema
Constantei . Why ? Alex a explicat clar ca in cateva zile trebuie sa
dam mai departe niste subiecte . Astept propuneri.

Totusi , este vorba de o Conferinta Nationala nu o intalnire intre
noi. Cred ca merita un mic efort. Nu credeti ?

Cu respect , ( fara rautate sau repezeala :D  )

Aygun